Thursday, February 14, 2008

डोल्मालाई बचाउन पतिको अपिल


डोल्मालाई बचाउन पतिको अपिल


आङतेन्जी शर्ेपा काठमाडौं, माघ १९ - म इराकको अमेरिकी सैनिक क्याम्पमा सा“झको खाना बनाउने तयारी गर्दै थिए“ । ६/७ हजार सैनिकलाई खाना बनाउन ६ जना नेपालीसहित कुकहरू कस्सिएका थियौं । क्याम्पमा एक नेपाली एकाउन्टेन्ट पनि छन् । उनले हरेक दिन कम्प्युटरमा नेपाली पत्रिका निकाल्छन् । त्यो दिन मलाई बेलाएर पत्रिकामा त्रि्रो खबर आएको छ भनेर देखाए । त्यहा“ डोल्मालाई कुवेतमा मृत्युदण्डको फैसला गरेको खबर थियो । मेरो घर सिन्धुपाल्चोकको गुम्बा गाउ“, बाबा र आफन्तको कुरा पनि थियो । त्यो पढेर मेरै श्रीमती डोल्मालाई मृत्युदण्ड सुनाएको पक्का भयो । मेरा हातखुट्टा गले, आत्तिएर बोल्नै नसक्ने भए“ । केही काम गर्न सकिन । त्यहा“ भएकाहरूले आश्वस्त पार्न थालेका थिए । 'हामीलाई त कस्तो भयो, झन् तिमीलाई के भएको होला -' प्रोजेेक्ट म्यानेजरले भने- 'तर नआत्तिऊ, घर जाने व्यवस्था मिलाइदिन्छौं ।' जनवरी ७ -पुस २३) को कुरा हो यो । उनीहरूले कागजपत्र मिलाइदिए र ९ तारिखमा म अम्मान, बहराइन हु“दै काठमाडौं आए“ । यहा“ आएपछि आफन्त, शर्ेपा दाजुभाइस“ग भेट भयो । माइती नेपालमा डोल्माबारे अरू बुझ्न गयौं । मन्त्रीसम्म पुग्यौं । तर अहिलेसम्म उनीबारे यकिन थाहा पाउन सकेको छैन । उसलाई जसरी भए पनि बचाउनर्ुपर्छ । ऊ त्यस्तो मान्छे नै होइन । कत्ति पनि नपढेकी डोल्मालाई कसैले फसाएको हुन हुन्छ । गल्ती गरेकै भए पनि नेपाल ल्याएर दण्ड दिनर्ुपर्छ, मर्न दिनु हु“दैन । यहा“ साढे चार वर्षो छोरा छ । म इराक जाने बेला उसलाई सिन्धुपाल्चोककी दिदीस“ग गुम्बामा छाडेर गएको थिए“ । दिदी आनी -भिक्षुणी) हुन्, अहिले उनले नै पालेर राखेकी छन् । आमा खोइ भनेर रुन्छ रे । म डोल्माको कामले गर्दा भेट्न जान पाएको छैन । डोल्मालाई दण्डबाट मुक्त नगरे छोराको पनि जिन्दगी बर्बाद हुन्छ । मेरो घर धेरै दर्ुगम गाउ“मा छ । सदरमुकाम -चौतारा) आउनै दर्ुइ दिन लाग्छ । घरको खेतीपातीबाट छ महिना पनि खान पुग्दैन । त्यही हुनाले म पहिला रोजगारीका लागि मलेसिया गएको थिए“ । तर नसाको बिरामी भएर आठ महिनामै फर्किए“ । यहा“ बसेरमात्र भएन, डोल्माले म कमाउन जान्छु भनिन् । मेरो त पठाउने विचार पनि थिएन तर के गर्ने बाध्यताले जानैपर्‍यो । उनी गएको अहिले दर्ुइ वर्षतीन महिना भयो । गएपछि तीन महिनामै २० हजार रुपैया“ पनि पठाइन् । पछि पहिलाको ठाउ“मा काम मन परेन र पैसा पनि कम दियो भनेर अर्को ठाउ“मा गइन् । उनीस“ग मेरो गत वर्षफागुन २८ गते कुरा भएको थियो । त्यति बेलासम्म यस्तो केही कुरा थिएन । त्यसपछि सर्म्पर्क भएको छैन । म पनि वैशाखमा इराक गए“ । अहिले मलाई ठूलो समस्या परेको छ । एक्लै केही गर्न सक्दिन“, पढेको पनि छैन, जानेको पनि छैन । जसरी हुन्छ, उनको जीवन बचाएर नेपाल ल्याइदिन म सबैस“ग अनुरोध गर्छर्ु -डोल्माका पति आङतेन्जीस“ग कान्तिपुर संवाददाता दिनेश रेग्मीले शनिबार गरेको कुराकानीमा आधारित)

1 comment:

Anonymous said...

Hello Ang Tenzing jee.
Tashi Delek,
I am Lhakpa sherpa from Denver Colorado USA, We are trying to raise fund for your wife here in USA, but i need to talk to you first, Please contact me at Lhakpa@hotmail.com
Thank you.
Lhakpa Sherpa
Denver CO USA